Петър Дяксов ще вземе участие в третото издание на eCommCongress

 

ecomm congress

На 6-ти април 2017 година ще се проведе третото издание на eCommCongress.

eCommCongress е събитие, което е задължително за всеки занимаващ се с онлайн търговия. То включва не само самата експозиция и конгрес, но и насърчаване на най-добрите практики в сферата чрез раздаване на награди и, разбира се, нетуъркинг. Събитието се посещава от 400+ от най-добрите и успешни онлайн търговци в България.

Защо е толкова важно?

  • Можеш да сравниш и тестваш услуги за онлайн търговия;
  • Да намериш решения на казуси в своята сфера на работа;
  • Можеш да направиш нови бизнес партньорства;
  • Можеш да чуеш ценни съвети и тенденции и др.;

Кого можем да срещнем там?

  • CRM, ERP, автоматизация на маркетинга и още;
  • Агенции и консултанти за онлайн търговия;
  • Платформи за онлайн търговия;
  • Логистични компании и услуги;

Програмата му е разнообразна и покриваща все интересни теми, а лекторите идват от компании като Google, Skyscanner, Grabo, Shedd, eCommera и други.

Щастливи сме да обявим и че мениджърът и собственик на Tendrik – Петър Дяксов, също ще вземе участие в събитието като лектор.

Петър е с над 9-годишен опит в света на онлайн търговията и със 7-годишен в дигиталния маркетинг. Той ще сподели познания, натрупани чрез практика, на темата “Facebook ремаркетинг за онлайн търговци“.

Ремаркетингът (или още ретаргетинг) е форма на онлайн реклама, която помага да се свържем отново с потребителите, които вече са напуснали нашия уебсайт. Този маркетингов похват ни дава възможност да обхванем огромния процент от хора, които не са конвертирали веднага след посещение на уебсайта и да им „напомним“ за нашето съществуване.

Съществуват два основи метода за ремаркетинг във Facebook – чрез качване на списъци и чрез Facebook Pixel.

Пикселът е код, който се добавя към вашия уебсайт и чрез него може да следите поведението на вашите потребители, да им напомняте за самите себе си чрез реклами, които знаете, че биха ги заинтересували.

Базираният на списъци (най-често e-mail) ремаркетинг се случва след като вече имате събрана база данни с информация за вашите потребители. Може да използвате тези списъци, за да им пренасочите подходящите реклами и по този начин да увеличите своите конверсии.

Повече за Facebook ремаркетинга и огромните ползи от него ще ви разкаже Петър Дяксов на eCommCongress 2017. Неговата лекция ще се проведе на 6-ти април, от 12:00 – 12:30 в зала Б.

Ако се регистрирате до 19-ти март, може да използвате – 10% отстъпка от цената с код TENDRIK.  

Повече информация за самото събитие може да намерите тук.

Препоръчани статии