Електронната търговия се разраства изключително динамично – прогнози за 2018 година показват, че онлайн продажбите ще растат в диапазона от 5,5%, тоест достигащи 28,300 трилиона долара.

Вие вече сте запознати с огромното въздействие и важност на онлайн магазините и имате изграден свой? Страхотно! Как обаче да го превърнете в успешен? Всичко се крие в това да създадете най-оптимизираното преживяване за вашите клиенти! А как ще направите това? Чрез правилните разширения и допълнения.

Това, което отличава вашия онлайн магазин, не са (само) продуктите ви, а онлайн преживяването, което предлагате. Уебдизайнът и разширенията („удобствата“) на онлайн магазина са (едни от) нещата, които задържат потребителя и го карат да остане при вас.

Потребителите обичат (и вече са свикнали) да им е удобно, лесно и да се чувстват в безопасност. Ако ги накарате да се лутат из вашето онлайн пространство, ако ги затруднявате с намирането на информация или направата на покупка, ако не могат да ви имат доверие, те просто ще си тръгнат и никога няма да се превърнат във ваши клиенти.

Заради това и благодарение на добрата структура на системата OpenCart ще ви представим разширенията (модулите), които предлагаме, за да може вашият онлайн магазин да блесне и да ви донесе желания успех. Така комбинираме тенденциите с фокус върху личния си стил и отношението към клиентите си, докато се развиваме заедно с непрестанно развиващия се сектор на онлайн търговията.

  1. eMag Module

Към момента eMag е един от най-големите онлайн магазини в България. Те не само са едни от първите, представили концепцията “Black Friday” на българите, но и са спомогнали за въвеждането на marketplace платформата в България. Ако вашият онлайн магазин продава и чрез платформата на eMag, обезателно ще увеличи аудиторията си и ще достигне до повече клиенти. Самите разработчици от eMag също предлагат модули за интеграция с техния уебсайт, но, ако трябва да бъдем честни, те не работят особено добре. Разработеният от нас модул посреща всички изисквания от eMag (а те не са малко!) и многократно улеснява процеса на интеграция и работа.

Измежду предимствата на цялостния eMag модул, който предлагаме, са:

  • Той спестява голямо количество ценно време, което можем да вложим в развитието на нашия бизнес;
  • Ние сме улеснени - количествата на продуктите ни се обновяват автоматично;
  • Той е с удобен и лесен за използване интерфейс;
  • Той е адаптивен за различни типове бизнес.

В случая, ако магазинът ви не е интегриран в eMag, може да ви коства много време и усилия. Но кой е правилният начин? Този, който ви спестява време, който улеснява процеса на интеграция и предоставя удобни и лесни решения за належащи проблеми.

  1. Интеграция с Braintree

Към момента в България един от най-предпочитаните начини за плащане е наложеният платеж и плащането в брой (около 90%). Бизнес сцената обаче се променя ежедневно и стремглаво. А за да сме успешни, ние трябва да вземем предвид всички клиентски предпочитания и тенденции. Един от най-избираните варианти в света си остава плащането с дебитна/кредитна карта, като този начин става все по-популярен и сред най-недоверчивите ни сънародници. Как да се възползваме от това? Модулът, който ви предлагаме, интегрира онлайн магазина ви с Braintree (компания на PayPal и един от най-популярните методи за разплащане), като ви спестява време и усилия, но не отнема от нивото на сигурността и удобството. Той не само улеснява вашата работа, но и прави процеса още по-сигурен и защитен.

  1. NameDay Module

Независимо какъв бизнес ръководите, една от най-важните ви цели винаги трябва да е да обгрижвате и задоволявате желанията на своите клиенти. Човешкото, специалното отношение са важни. Това са едни от нещата, каращи обикновени посетителите да се превърнат във ваши клиенти. Все пак хората обичат да купуват от... хора. Показвайки „лицето“ на своя бизнес, вие печелите доверието на потребителите си. Предоставяйки им изключително клиентско обслужване и карайки ги да се чувстват специални – така не само печелите тяхната лоялност, но и ги превръщате в своеобразна реклама на бизнеса ви. А всички знаем, че препоръката е най-ефективната реклама.

Както обаче се досещате, това е трудоемко и времеотделящо действие. Колкото по-голям бизнес имате, толкова по-невъзможно е да запомните и да отделите време, за да честитите персонално и поименно даден празник на всеки един от вашите клиенти. Затова и ние изработихме модул, чрез който да автоматизирате процеса, докато честитите имения ден на всичките си потребители. NameDay модулът е първият автоматизиран такъв модул. Той не само спестява вашето време, но спомага за продажбите и запазването на дълготрайни отношения с вашите клиенти. Онлайн магазините, които го ползват, не само получават множество благодарствени имейли и отговори за досетливостта си, повече поръчки от имениците в конкретните дни, но и повече на брой поръчки.

  1. Интеграция с ЕКОНТ

Към момента ЕКОНТ е най-предпочитаната българска куриерска фирма, осигуряваща благоприятни условия. Взимайки предвид този факт, интеграцията на вашия онлайн магазин с куриера става задължителна. Затова ние ви предлагаме начин да улесните и автоматизирате това. Ние създадохме метод за генериране на товарителници за доставка, който да вдигне производителността ви, да спести част от времето ви за генериране на товарителници с до 80% и да ви даде възможност да се заемете с други по-важни задачи.

Какво ви предлага Tendrik?

Както казахме, интеграциите на онлайн магазина ви са не само необходими, но и a game-changer, направени по правилния начин. Доверете ни се да поставим основите на вашия успешен онлайн бизнес! Използвайки една от най-популярните и предпочитани платформи за онлайн магазини – OpenCart, добавяйки нашите интеграции и разширения, вие ще получите онлайн магазин, който ще окаже положителен ефект върху вашите продажби, репутация и взаимоотношения с клиентите.

Ако имате интерес към нашите услуги, не се колебайте да се свържете с нас или да ни изпратите запитване.

 


Ако имате интерес изпратете запитване чрез нашата анкета за изработване на онлайн магазин.
Изпрати запитване