Техническа поддръжка

Защо ви е необходима техническа поддръжка?

Вашият уебсайт е преминал през всички етапи на разработка. Той вече е готов и достъпен за всички потребители на интернет. Това означава, че сте направили огромна крачка напред към успеха на бизнеса си. В бързо развиващия се онлайн свят обаче нещата могат да се променят за много кратко време. Ако искате уебсайтът ви винаги да работи безпроблемно, трябва да полагате усилия за неговата поддръжка.

Техническата поддръжка включва преди всичко осигуряване на безупречна работа и възстановяване на сайта в случай на проблеми. Друг важен аспект на техническата поддръжка е редовното актуализиране на съдържанието. Това гарантира, че информацията за вашата компания е винаги актуална, така че можете да започнете да изграждате доверие между вашата марка и целевата ѝ аудитория.

КАК МОЖЕМ ДА ВИ ПОМОГНЕМ

Промени в уебсайта

Това включва добавянето на нови страници, промяна на банери или добавяне на елементи като галерия към вашия уебсайт.

Нови функции на уебсайта

Подобрете уебсайта си с нови опции за плащане, бутони, корекции в менюто и др. Подобрете сигурността с инсталиране на SSL сертификат.

Актуализации на уебсайта

Вашият сайт се нуждае от техническа поддръжка, ако изисква редовни актуализации на платформата, темата или плъгина. Услугата включва също така редовни архивни копия и възстановяване на уебсайта ви в случай на проблеми.

Защита от хакери

Можем да гарантираме, че уебсайтът ви е защитен от злонамерени намеси на трети страни 24 часа в денонощието, 7 дни в седмицата.

НАШИТЕ ВЪЗМОЖНОСТИ ЗА УЕБ ПОДДРЪЖКА

Max

Планът Max ви дава достъп до нашата система за поддръжка. Той включва наблюдение на сайта и хостинга, както и малки актуализации на плъгини. Планът включва до 2 работни часа месечно.

Pro

Планът Pro надгражда план Max с малки актуализации на темата, промени в съдържанието и промени в настройките (напр. тема, модули и др.). Той включва до 4 работни часа месечно и 1 час комуникация с трети страни.

Premium

План Premium надгражда план Pro с включени до 10 работни часа на месец, както и до 2 часа за комуникация с трети страни.
Тези планове са разработени така, че да включват най-търсените услуги за поддръжка. Ако търсите различен набор от месечни услуги, попитайте ни за индивидуална оферта. Ще се радваме да разработим план, който напълно отговаря на вашите специфични нужди.

НАШИТЕ КЛИЕНТИ

Венера Козметикс

Венера Козметикс е български бранд, който предлага на своите взискателни и лоялни клиенти богат избор от оригинални дизайнерски парфюми. Фирмата може да се похвали с впечатляващ опит: над 30 години върхови постижения. Ето защо не може да се допусне срив на уебсайта. Уеб поддръжката, която Tendrik осигурява, гарантира, че електронният магазин на компанията остава функционален и сигурен дори в разгара на промоционалните събития.

Лактима Балкан

Лактима е предприятие, специализирано в производството на мляко и млечно-кисели продукти, което води началото си от 50-те години на миналия век. Днес тя е един от лидерите в млечната промишленост в България. Разработихме за тях презентационен корпоративен уебсайт, който включва продуктово портфолио, както и специален раздел с рецепти. Ангажиментът ни към дългосрочния успех на този проект включва редовно актуализиране на ядрото и плъгините на системата, както и архивиране на съдържанието на уебсайта и отстраняване на евентуално възникнали проблеми.

Timedix

Timedix е бранд, който продава оригинални часовници от различни производители и дизайнери. Те ни повериха разработването на своето онлайн присъствие – от създаването на уебсайта и оптимизирането му за търсене до разработването и изпълнението на маркетингова стратегия в социалните мрежи. Един от важните аспекти на този проект зад кулисите е техническата поддръжка на електронния магазин. Това гарантира, че дори по време на забързани периоди, като “Черен петък” и продажбите в края на годината, магазинът продължава да работи без проблеми. Така маркетинговият импулс може да бъде превърнат в постоянно нарастваща печалба.

Често задавани въпроси (FAQ)

Какво включва техническата поддръжка?

Терминът „техническа поддръжка“ може да включва различни аспекти на редовната поддръжка на уебсайта, като например наблюдение на хостинга, актуализации на плъгини, теми и съдържание, резервни копия и др. За удобството на нашите клиенти сме разработили 3 различни плана за поддръжка, които включват най-търсените услуги.

Все пак, ние знаем, че бизнесите имат различни приоритети. Ако нашите абонаментни планове не покриват нуждите ви, свържете се с нас, за да ви изготвим оферта, съобразена с вашите специфични изисквания.

Какво не е включено в техническата поддръжка?

Някои от услугите, които не са включени в абонаментните планове за техническа поддръжка, включват:

  • Инсталиране на нови плъгини
  • Оптимизиране на скоростта
  • Промяна на темата
  • Промени в дизайна
  • Добавяне на нова езикова версия
  • Големи актуализации на плъгини или теми
  • SEO оптимизация
  • Прехвърляне на сайта на друг хостинг
  • Маркетинг и реклама

Имайте предвид, че макар и да не са включени в стандартния абонамент, ако се нуждаете от тези специфични услуги, ние можем да ги изпълним! Свържете се с нас, за да получите оферта.

Какво се случва, ако не изчерпя месечното си време за поддръжка?

Абонаментът за уеб поддръжка позволява прехвърляне на всяко неизползвано време към следващия месец. Можете да се възползвате от неизползаваното време в рамките на една календарна година. Ако в края на годината има много неизползвано време, се изготвя план за актуализиране на уебсайта, за да се използва времето по най-добрия възможен начин.

Каква е минималната продължителност на абонамента?

Абонаментните договори могат да бъдат подписвани за период от най-малко 6 месеца или по-дълго.

Аналогични услуги

Уеб дизайн и разработка

Разработка на онлайн магазин

Мета реклами (Facebook и Instagram)