Дигиталната сфера не спира да се разширява, а потребителите прекарват все повече от времето си онлайн. Именно с нарастването на прекараните часове в интернет и социалните мрежи, дигиталният маркетинг стана неизменна част от бизнесите по целия свят. Онлайн маркетингът се интегрира, подпомага и промотира фирмената дейност бързо и ефективно. Вече почти всеки бизнес обръща поглед към интернет рекламирането, изготвяйки собствени стратегия и планиране.

Какво представлява дигиталният маркетинг?
Дигиталният маркетинг е обвързан с всичките онлайн усилия на един бизнес да изгради пълноценни и дългосрочни взаимоотношения със своите целеви клиенти. Това става с помощта на дигиталните канали като уебсайтове, социални мрежи, търсачки, имейли, мобилни приложения и др.

Изграждането на цялостна дигитална маркетинг стратегия означава:

  • Създаване на цялостна концепция за това къде искате да се намира вашия бизнес;
  • Подкрепянето ѝ с цели и подробен план;
  • Повече клиенти, по-голям оборот и по-добра възвръщаемост на инвестицията;
  • По-добра и ефективна реализация на вашите цели;
  • Взимане на правилни, обмислени и логически последователни решения за вашия бизнес;
  • Непрестанно развитие и последващ успех на онлайн пазара.

Какви са ползите от наличието на дигитална маркетинг стратегия?

Гъвкавост
Едно от най-полезните и ценни неща, което предлага цялостната маркетингова стратегия е гъвкавостта. Тя ви дава свобода на действието, контролиране на разходите и предварителен преглед на всяка една стъпка, през която ще премине вашият бизнес, за да достигне до онлайн потребителите.

Ще разберете по-добре своите онлайн клиенти

Подготвяйки своята дигитална маркетинг стратегия, вие ще добиете ясна представа за това какво лице искате да има вашият бизнес пред потенциалните ви клиенти. От друга страна, ще имате възможността да наблюдавате потребителското поведение, да събирате и анализирате информация, която да подпомогне вашето развитие. Не е необходимо да имате физически магазин, за да стъпите здраво на онлайн пазара. Дигиталната сфера позволява да проучите своите конкуренти и да създадете стратегия, която да ви открои от другите фирми, с които имате обща сфера на дейност.

Създаване на качествено онлайн съдържание
Полезното съдържание, което всеки може да открие онлайн е една от така наречените добавени стойности. Това е нещо полезно, което предоставяте напълно безплатно на потребителите с цел да привлечете вниманието им и да изградите своята брандова идентичност. Създавайки качествено съдържание, реномето на вашата фирма се издига и това би повишило доверието на потребителите към вашата марка, защото добавената стойност, която то предава на вашите читатели, се цени изключително много от всеки потребител.

Ще бъдете актуални
Интернет е неизменна част от нашето ежедневие. Факт е, че бизнесите, които използват онлайн канали за промоция, стигат до по-голяма аудитория и следователно до повече потенциални клиенти. В този ред на мисли – ако сте актуални на онлайн пазара, ще бъдете актуални сред потребителите си, което би повишило и вашите продажби.

Какво ще ви предложи Tendrik?

Планиране
Нашият екип от специалисти ще направи цялостен анализи и проучване на предоставената от вас информация. Ние ще проучим динамиката и сферата на развитие на вашия бизнес, за да открием най-добрия и оптимален начин за изграждане на вашата уникална и разпознаваема за потребителите брандова идентичност. Ще ви представим планиране в най-удобния и предпочитан от вас и вашия бизнес вариант – краткосрочно или дългосрочно.

Целеполагане
Успешната дигитална маркетингова стратегия се корени в адекватното поставяне на цели. Целите трябва да бъдат ясни и конкретни, в зависимост от моментното състояние и нивото на развитие на вашия бизнес. Заедно с вас ще създадем план на развитие, който желаете да постигнете, съобразен изцяло с желанията ви, нуждите и особеностите на вашия бизнес.

Формиране на дигитален маркетинг микс
Онлайн пространството е необятно. Социалните мрежи и уеб портали, в които можете да промотирате вашите продукти или услуги, са неизчерпаеми. Заедно с вас ще изберем най-подходящите методи и канали за промотиране на предлаганите от вас продукти или услуги, чрез които ефективно да достигнете до потребителите и да ги превърнем заедно в реални клиенти. Ще се погрижим да създадем маркетингов микс от канали за реклама и комуникация с потребители, който да съответства на нуждите и сферата на развитие на вашия бизнес.

Изпълнение
Освен, че можем да създадем вашата стратегия за онлайн развитието на бизнеса ви и да подберем най-добрите канали за промотиране, можем да изпълним поставените цели и задачи. Ние ще се погрижим да създадем публикации, авторско съдържание и уникални изображения за вашия бизнес, които да привлекат вниманието на потребителите. Ще създадем рекламни кампании, които да промотират предлаганите от вас продукти или услуги. Ще планираме всяка стъпка, а освен това ще следим за прецизното изпълнение на всяка от поставените задачи.

Мониторинг
След всичко горе изброено, като поставяне на цели, планиране и изпълнение, финализираме цялата дейност (или за определен период от време) с мониторинг. Събираме цялата информация от всички мрежи, в които сме промотирали вашият бизнес, след проведената маркетингова стратегия и анализираме всяка стъпка от нея с цел набавянето на полезна информация, която би спомогнала за оптимизирането на последващи дейности. Анализираме както постигнатите резултати, така и потребителското поведение с цел извличането на максимално полезна информация за вашия бизнес и потенциалните ви клиенти.

Създаването на дигитална маркетинг стратегия трябва да се извърши с помощта на професионалисти в сферата на дигиталния маркетинг. Но процесът не би могъл да бъде успешен без ваша помощ. Вашите знания относно вашата пазарната ниша, фирмената ви история и особеностите на вашите клиенти са ключови в работата ни. Те са основата, върху която ще бъде изготвена стратегията. Работата ни заедно ще спомогне за развитието на вашия дигитален маркетинг, което на свой ред ще ангажира вашата аудитория и ще донесе така желаните резултати.

ИЗПРАТЕТЕ ЗАПИТВАНЕ