PPC реклама и Performance маркетинг

Какво е Performance маркетинг?

Performance маркетинг е маркетингова стратегия, при която рекламодателите плащат само когато са постигнати конкретни действия или резултати. Тя се фокусира върху измерими резултати, като например кликвания (т.е. Pay-per-Click или PPC реклама), генерирани потенциални клиенти или осъществени конверсии. Маркетолозите работят с партньори, издатели или рекламни мрежи, които получават възнаграждение въз основа на предварително определени показатели за ефективност, като например цена на лийд или придобиване (CPA).

Често срещаните канали в performance маркетинга включват афилиейт маркетинг, инфлуенсър маркетинг, SEM, реклама в социалните мрежи и имейл маркетинг. Чрез внимателно наблюдение на показателите за ефективност, оптимизиране на кампаниите и усъвършенстване на стратегиите за таргетиране маркетолозите могат да повишат ефективността и ефикасността на своите маркетингови усилия. Performance маркетинг осигурява ориентиран към резултатите подход, който води до значими резултати за бизнеса, като същевременно осигурява рентабилна реклама.

Позволете ни да създадем вашата performance стратегия и да ви помогнем да постигнете желаните резултати. Нашият екип ще се насочи към най-подходящите ключови думи, за да осигури най-добрите рекламни места, които вашият бизнес заслужава. 

КАКВО ПРЕДЛАГАМЕ НИЕ?

Стратегия

Едно от най-важните неща за успешни кампании за Performance маркетинг е наличието на отлична стратегия, съобразена с целите ви.

Пълен контрол върху бюджетите

Този сектор на дигиталния маркетинг ви дава възможност да контролирате в максимална степен рекламните си бюджети, което от своя страна ви помага да планирате по-добре дейността си.

Правилните хора в правилния момент

Едно от големите предимства на PPC кампаниите е фактът, че посланието ви се представя на правилните хора на правилния етап от пътя на клиента.

Експертиза и разбиране

Професионалистите, работещи в Tendrik, имат огромен опит в тази област и могат да ви дадат някои чудесни съвети и препоръки, базирани на техния опит.

НАШИЯТ РАБОТЕН ПРОЦЕС

Проучване и стратегия

Започваме с опознаване на вашия бизнес, продукти, бестселъри, ключови показатели за ефективност (KPI) и проучване на вашите конкуренти. Анализираме наличните данни, обсъждаме вашите приоритети и създаваме стратегия.

Анализ и оптимизация

След като изпълним първите стъпки от нашия план за действие, ние непрекъснато анализираме резултатите и оптимизираме кампаниите. На този етап ще получите персонализиран отчет, който ще ви позволи да следите резултатите в реално време.

Мащабиране

И последно, започваме да мащабираме най-добре представящите се кампании. Нашата крайна цел е да помогнем на бизнеса ви да се разрасне толкова, колкото смеете да мечтаете.

Често задавани въпроси (FAQ)

Какви са предимствата на Performance маркетинга?

Performance маркетингът е изключително ефективен начин да подобрите продажбите си и да постигнете финансовите си цели. Ето някои от предимствата му:

  • Ефективност – този сегмент на маркетинга се ръководи от резултатите. Той осигурява пълен контрол върху маркетинговия бюджет и разходите ви.
  • Таргетиране – целевата аудитория може да бъде прецизно подбрана по различни критерии.
  • Измерими резултати – ефективността и рекламата „плати на клик“ (Pay-per-click) ви дават възможност да следите отблизо резултатите си и да знаете точната възвръщаемост на инвестициите.
  • Бързи резултати – резултатите от вашата рекламна стратегия се очакват още през първите няколко месеца.
  • Лесна промяна на параметрите – след като кампанията започне да работи, тя се следи и анализира постоянно и може лесно да се променя и оптимизира.
Какво включва Performance маркетингът?

Съществуват много различни видове реклами, които могат да бъдат включени в една добре разработена performance маркетинг стратегия. Някои от най-популярните включват:

  • Реклама в търсачките
  • Дисплейни реклами
  • YouTube реклами
  • Реклами на продукти
  • Реклами в социалните мрежи
Какво е SEM маркетинг?

Маркетингът в търсачките включва всички тактики, които имат за цел да увеличат видимостта на вашия уебсайт в търсачките. С нарастващия интерес на клиентите към онлайн пазаруването, рекламата на принципа „плати за клик“ (Pay-per-click) и Performance маркетингът бързо се превръщат в незаменими за SEM и дигиталния маркетинг.
Този сегмент на маркетинга увеличава шанса кликванията да се превърнат в посещение на уебсайта. Колкото по-голям е трафикът на уебсайта ви, толкова по-добро ще бъде позиционирането ви в SERP.

Защо SEM е важна част от дигиталния маркетинг?

SEM е един от най-важните аспекти на маркетинга, ако целта ви е да генерирате уеб трафик. Той допълва SEO оптимизацията и копирайтинга, като поставя бранда ви на първите места в страниците с резултати от търсенето.
Преди време SEM се използваше като общ термин за всичко, свързано с онлайн маркетинга, включително SEO. В днешно време все повече хора осъзнават разликата между SEO и SEM. Понастоящем този термин обхваща платената реклама в търсачките. Ето някои от основните предимства, които превръщат SEM в предпочитан метод за популяризиране:

  • Увеличаване на продажбите – Целта на всеки маркетингов подход е да се увеличат приходите на компанията. SEM е отличен метод за постигане на тази цел. Въпреки че резултатите зависят от отрасъла и бизнес модела на вашата компания, не е необичайно да постигнете нетен доход, два пъти по-голям от очаквания.
  • Разнообразни цели – Въпреки че основната цел е увеличаване на продажбите, има много допълнителни ползи, като например повече посещения на уебсайта, увеличаване на броя на абонатите на бюлетина и други взаимодействия с вашия бранд и уебсайт.
  • Локален маркетинг – Това е важен инструмент за всеки бизнес с физически локации. Много често потребителите търсят определени услуги в близост до тях.
  • Незабавни резултати – Много маркетингови стратегии дават резултати след поне 6 месеца. Кампаниите SEM обаче могат осезаемо да увеличат трафика и продажбите ви още от самото начало. Важно е да се има предвид, че кампаниите преминават през процес на оптимизация. Ето защо първоначалните резултати не са показателни за пълния потенциал на кампанията ви.
  • Най-лесният начин за достигане на първо място – платените реклами се поставят в най-горната част на резултатите от търсенето. Това означава, че рекламата ви лесно може да се превърне в първия отговор, който потребителят вижда за своето запитване. Проучванията показват, че едно от най-важните неща за увеличаване на трафика на уебсайта е да се появи на първа страница в SERP.
Как можете да се възползвате от услугите на Tendrik?

Ние ще осигурим висококачествено управление на всички PPC рекламни кампании чрез Google AdWords и Facebook Ads, което ще окаже силно влияние върху онлайн позиционирането на вашия уебсайт. Постигането на органичен трафик става все по-трудно, предвид силното развитие на конкурентната среда, но не и невъзможно. С чудесна стратегия за Performance маркетинг и добре оптимизирана PPC кампания можете да постигнете резултати, които ще увеличат трафика към вашия уебсайт, ще подобрят продажбите и ще ви помогнат да постигнете финансовите си цели.

Аналогични услуги

Google реклами

Имейл маркетинг

Маркетинг в социалните мрежи