Facebook и Instagram (Meta) реклами

Защо Facebook рекламите са едни от водещите?

В продължение на много години скептиците предричаха краха на Facebook. Въпреки това през 2023 г. той все още е третият най-посещаван уебсайт след Google и YouTube. Всеки ден милиони хора прекарват свободното си време в тази социална мрежа, като общуват с приятелите си, разглеждат публикации, свързани със своите интереси, обсъждат различни теми, играят игри и много други. Facebook се превърна във фокусна точка, която обединява хора от цял свят, независимо от тяхната възраст, интереси или произход.

Рекламите във Facebook могат да се използват за популяризиране на различни продукти и услуги и за постигане на различни цели. Платформата позволява прецизно таргетиране на потребителите според възраст, пол, местоположение и интереси. Това означава, че независимо от вашата ниша, бизнесът ви определено може да спечели от реклама в най-популярните социални медии. Една добре оптимизирана кампания може да достигне до целевата ви аудитория и да започне да дава резултати в рамките на няколко дни.

КАКВО ПРЕДЛАГАМЕ НИЕ?

Прецизно таргетиране

Като използваме богатия си опит и актуалните си познания за рекламите във Facebook, ние ще разработим прецизен план за таргетиране, така че да постигнете желаните резултати.

Оптимизация

Постоянната оптимизация е един от основните начини да се уверите, че получавате най-добрите резултати за бюджета, който сте инвестирали в кампаниите си във Facebook.

Дизайн

Нашият дизайнерски екип ще създаде красиви реклами, подходящи за вашия бранд и специално адаптирани към форматите, изисквани от платформата на социалната мрежа.

Отчети и анализи

Получавате подробен месечен отчет, който ви запознава с постигнатите през периода резултати и анализира бъдещия потенциал.

НАШИЯТ РАБОТЕН ПРОЦЕС

Проучване

По време на първия етап се запознаваме обстойно с вашия бранд и бизнес модел. Проучваме конкурентите ви и предлагаме креативни идеи за кампаниите ви.

Стратегия

След това ще обсъдим вашите цели, визия и предпочитания. Изготвяме стратегия, която е предназначена да служи като пътна карта, и я изпращаме за одобрение.

Изпълнение и оптимизация

И последно, прилагаме нашата стратегия. Непрекъснато наблюдаваме кампаниите и ги оптимизираме, когато видим потенциал за подобрение.

Често задавани въпроси (FAQ)

Защо ми е необходима агенция за управление на рекламите ми във Facebook?

Всеки може да се опита да създаде и управлява реклами във Facebook. Въпреки това рекламата в най-популярната социална мрежа има своите тънкости. И тъй като нямате опит, инвестираното време и средства не гарантират успех.
Експертите на Tendrik са добре запознати с всички инструменти, които предлагат платформите за мета реклама. Можем да приложим изпитани във времето стратегии, адаптирани към спецификата на вашия бизнес и целева аудитория. Това може да се превърне в препятствие към желания от вас успех. Нашите услуги включват:

  • Таргетиране на аудиторията
  • Оптимизиране на разходите за реклама
  • Месечен мониторинг и прецизно отчитане на кампаниите
  • Създаване на възможно най-добрия дизайн за рекламите ви
  • Актуализиране на кампаниите, когато е необходимо

Онлайн средата е изключително динамична и се променя всяка минута. Следим новините и постоянно актуализираме знанията си, за да сме винаги в крак с времето.

Кои са най-важните неща, които трябва да знам за Facebook?
  • Във Facebook има 2,96 милиарда потребители
  • Около 2 милиарда от тях са активни ежедневно.
  • Правилното таргетиране на аудиторията ще намали цената на клик
  • 21% от последователите харесват страницата на дадена фирма във Facebook, за да проучат нейните продукти или услуги.
  • 41% от всички потребители харесват бизнес страници, за да получават редовно информация за марките
Как да разбера дали стойностите ми за цена на кликване са добри?

Някои от най-интересните данни, с които можете да се сравнявате, са отрасловите бенчмаркове, които различните институции периодично публикуват. Независимо от отрасъла или нишата, в която работите, преценката дали дадена стойност е достатъчно добра зависи изцяло от спецификата на вашия бизнес. Ето защо трябва да следите внимателно ключовите си показатели за ефективност (KPI) и да анализирате задълбочено всички данни, които можете да получите.

Свързани ли са рекламите ми във Facebook с моя уебсайт?

Краткият отговор е, че могат да бъдат – в зависимост от вашата рекламна стратегия и цели. Трафикът към уебсайта ви от социалната мрежа може да бъде измерен много точно с помощта на софтуер, наречен Facebook Pixel. Това означава, че ако кампанията ви включва изпращане на трафик към вашия уебсайт или специална целева страница, можете да продължите да проследявате клиентската пътека дори след като потребителят напусне Facebook.

Аналогични услуги

Google реклами

Маркетинг в социалните мрежи

Имейл маркетинг