Маркетинг и реклама
SEO Оптимизация
Брандиране и Стратегия
Отговорът на този въпрос е категорично „да“! Макар да е вярно, че имейл маркетингът се е променил драстично през годините, днес той все още е един от най-ефективните маркетингови инструменти за големи и малки фирми. Ако се прилага стратегически, той може да донесе впечатляваща възвръщаемост на инвестициите, като някои източници посочват съотношение до 36:1. Имейл маркетингът ви дава възможност да изградите връзка с потенциалните си клиенти, да информирате верните си фенове и да популяризирате продуктите или услугите, които предлагате, като в крайна сметка увеличите продажбите и приходите.
Собствениците на компании често се чудят дали имейл маркетингът е труден. Би могъл да бъде, ако нямате необходимите знания и опит. Именно тук можем да ви помогнем. През годините нашият екип е прилагал стратегии за имейл маркетинг за множество различни фирми. Познаваме тънкостите на търговията и можем да разработим и изпълним работеща стратегия за имейли.
Изграждане на вашия списък
Започваме, като ви помагаме да изградите и сегментирате списъци с имейли, които ще се използват за вашите имейл кампании.
Създаване на кампания
След това създаваме имейл кампания за целевите ви клиенти. Професионално разработените банери, съдържание и призив за действие са синхронизирани с вашите цели.
Тестване и стартиране
Извършваме няколко теста, въвеждаме някои последни настройки и стартираме кампанията ви.
Да. Съществуват много различни видове имейли, които можете да използвате, за да постигнете целите си. Някои от най-популярните включват бюлетини, транзакционни, промоционални и запазващи имейли.
Няма еднозначен отговор на този въпрос, тъй като всеки бизнес е изправен пред уникални предизвикателства. Има три основни цели в имейл маркетинга, за които трябва да работите: добавяне на нови абонати към списъка, увеличаване на процента на отворените абонати и запазване на съществуващите абонати. Много собственици на компании, които нямат опит в тази област, трудно постигат тези цели.
Това зависи от ситуацията. Повечето брандове избират средно 2-3 имейла седмично. Има обаче много фактори, които оказват влияние върху това решение, включително предпочитанията на вашата аудитория, колко силно е присъствието на бранда ви и какви ресурси можете да инвестирате в имейл маркетинг.
Това несъмнено е все по-разнообразното използване на ИИ. Съществуват инструменти, които могат да помогнат за изпълнението на различни задачи, включително анализ на данни, получаване на информация от обратната връзка с клиентите, както и за провеждане на персонализирани имейл кампании.
Маркетинг в социалните мрежи
PPC реклама и Performance маркетинг
Видео маркетинг
Tendrik е дигитална агенция, която предоставя широк спектър от брандинг и маркетинг услуги за вашия бизнес. Нашият екип се състои от десетки опитни, мотивирани професионалисти със задълбочени знания и умения в области като бизнес стратегия, маркетинг, дизайн, уеб разработка, видеография, SEO и копирайтинг. Нашата експертиза и широкообхватни знания са точно това, което ви е необходимо, за да достигнете целите и да осъществите мечтите си.
Офис България:
Пловдив, България
Бюлетин
Искате ли да получавате интересни новини от дигиталния свят във входящата си поща? Абонирайте се за нашия бюлетин: