Как увеличихме поръчките на онлайн магазин за матраци с 800% за 5 месеца

Продажбата на матраци и продукти за спалнята е една от висококонкурентните пазарни ниши, в която, за да се отличите и да бъдете сред водещите играчи, е необходимо максимално да се възползвате от възможностите на онлайн маркетинга. В тази статия ще ви споделим успешния пример на  един от нашите клиенти –  Mattro.net и как само за 5 месеца съвместна работа, успяхме да увеличим продажбите в онлайн магазина им с 800 %.

Малко повече за Mattro.net

Mattro.net е един от водещите онлайн магазини, чиято дейност е ориентирана към продажба на матраци и широка гама продукти за сън. Той е собственост на Интершоп ООД – компания с богат и дългогодишен опит в този пазарен сегмент.

В онлайн магазина се предлагат разнообразие от висококачествени модели на български и международни брандове, така че да задоволят максимално нуждите на потребителите. През 2013 г. е създадена и собствената им марка матраци Mattro, която до този момент включва повече от 30 различни модела матраци.

Едно от основните им усилия, което е и основен принцип в тяхната дейност, е да предлагат на своите клиенти възможност за пълноценно пазаруване. За да осигурят качествено потребителско преживяване, специално обучени консултанти са готови да дадат полезни съвети и насоки при избора на продукти.

Facebook и Google реклами

В края на миналата година, Mattro.net се свързаха с нас, за да им помогнем с Google рекламите. Те ни споделиха, че са използвали услугите на друга агенция, но не се били удовлетворени от постигнато и искаха надградят настоящите си резултати. След няколко проведени срещи,  нашият екип от маркетинг специалисти се зае с подробен анализ на ситуацията, проучихме подхода и методите, използвани до този момент, открихме какво може да се подобри.

На база на този анализ, изградихме цялостна стратегия за Google реклами, която да осигури желаните резултати за онлайн магазина на Mattro.net. Още на първия месец, след като започнахме да менажираме Google рекламите им, успяхме да постигнем забележимо подобрение. На база на добрите резултати, те решиха да ни се доверят отново, като ни повериха и Facebook рекламата на онлайн магазина.

Увеличихме поръчките в онлайн магазина на Mattro.net с 800 % за 5 месеца

В нашата работа, често метриките и различните показатели са тези, които определят успеха на дадена проект. Затова в следващите редове ще ви позволим да надникнете зад кулисите, като ви представим кратка статистика за постигнатите резултати от съвместния ни проект с Mattro.net.

Когато се заехме с управлението на Facebook рекламите, отново изработихме цялостна стратегия, структурирахме целия акаунт, допълнихме таргет аудиториите, тествахме различни рекламни сетове, за да открием какъв тип реклами и послания са по-ефективни и ангажиращи. Резултатите не закъсняха.

Показателно за това е стойността на ROAS (Return on Ad Spend) – един от важните измерители за успеха на рекламните кампании, който отчита възвръщаемостта на разходите, вложени в реклама. От ноември до март, ние поддържаме 22.36 среден ROAS на целия сайт.

Също така, ако сравним данните за периода, в който работим заедно (Ноември 2019 – Март 2020) с данните за същия период през предходната година, може да обобщим, че процентът на конверсия (conversion rate) за целия сайт и рекламните кампании се е покачил почти тройно.

Успяхме значително да подобрим и средния разход за достигане на 1 поръчка, който намалихме с цели 40 %. Още едно от значителните постижения, това е и категоричното увеличение на броя направени поръчки, които в сравнение с предишен период, са нараснали почти 8 пъти.

Благодарим на Mattro.net за гласуваното доверие и както винаги, насочваме усилията си към още по-добри резултати. В случай, че и вие търсите надежден партньор, който притежава експертиза в сферата на Google и Facebook рекламите, изпратете ни запитване. А ние ще ви помогнем да достигнете до успешни резултати.

 

Споделете тази публикация