Как започнахме съвместна работа?
Агра, Винария и FoodTech са утвърдени международни събития в Международен панаир Пловдив. Агра е селскостопанска изложба, която е най-голямото икономическо събитие за агробизнеса в Югоизточна Европа. Винария се оприличава, като най-престижното са сектора си, както и FoodTech за хранителната индустрия. Ежегодно трите изложби се посещават от над 40 000 посетители в рамките на 4 дни, сред които специалисти в сектора, предприемачи и любители.
Маркетингова част
Онлайн реклами във Facebook, Instagram, YouTube и Google Display Ads
През 2019 година маркетингът на Международен панаир Пловдив започна да се фокусира върху своето онлайн присъствие с желание да увеличи броя на посетителите и да привлече атрактивни и иновативни в браншовете изложители.
За постигането на тази цел ние поехме задача да представим по най-добрия начин и на голям кръг от целеви потребителите предстоящото изложение.
Какво предприехме, за да достигнем до максимален брой потребители и изложители?
- Създадохме цялостна нова концепция на визията на трите изложби;
- Направихме цялостна стратегия за достигане на потребителите онлайн;
- Създадохме Facebook събития и ги промотираме, за да направят интеракция с тях потребителите;
- Редовно взаимодействахме с потребителите във всяко едно от Facebook събитията;
- Създадохме Facebook кампании за обхват на трите изложби;
- Направихме множество криейтиви със slideshow, instant experience и viral банери;
- Създадохме графични видеа, представящи изложенията;
- От тях направихме YouTube кампания, разделена в рекламни групи спрямо всяка фокус категория от потребители за изложенията;
- Управлявахме Google Ads кампании, като създадохме банери в различни формати и насочвахме реклами по различни сайтове на база интересите на потребителите и темите на сайта;
- Използвахме Easy Ads платформата със специално за изложенията създаден HTML банер за по-голяма интеракция на потребителите;
- Управлявахме крос кампании между каналите Facebook, Instagram, Google Ads и YouTube;
- Създадохме 2 видеа с наш представител, който разказа повече за изложенията и защо потребителите да присъстват;
- Взаимодействахме постоянно с екипа на Международен панаир Пловдив, за да се движим в синхрон;
- С наближаването на изложението започнахме представянето на над 40 изложители в социалните мрежи;
- През цялото време използвахме ремаркетинг кампании във Facebook, Instagram и Google Ads;
- Публикувахме и разпространявахме медийни публикации за изложенията;
Създадохме нова визуална концепция и я комбинирахме, за да обхванем общото послание на трите изложби – От земята до трапезата. Разработихме множество графични материали, както и направихме видеа с наш представител.
Резултати
Facebook и Instagram реклами
Благодарение на Facebook рекламите ни, изложбите достигнаха до 821 916 души и получиха 11 211 383 импресии.
Но как го постигнахме?
- Създадохме цялостна нова концепция;
- Използвахме различни графични материали спрямо етапа от фунията ни;
- Бяхме в тясна комуникация с партньора ни – Международен панаир Пловдив;
За период от три месеца (тримесечна кампания за Агра, Винария и FoodTech):
- Създадохме 25 реклами кампании;
- Използвахме 88 различни аудитории;
- Публикувахме общо 116 реклами.
Трафик към уеб сайта
Трафикът към сайта се повиши с 80% спрямо същия период за миналата година (съобразен с датите на изложенията). Сайтът има добър органичен трафик, който спрямо миналата година има сходни стойности. Този двоен ръст в случая се дължи на социалните мрежи, YouTube и банер рекламите. Наблюдава се и 66% ръст в директните влизания в сайта, подпомогнат от рекламите.