Case Study: Цялостно онлайн представяне на изложения Агра, Винария и FoodTech към Международен панаир Пловдив

tendrik case study ipp

Как започнахме съвместна работа?

Агра, Винария и FoodTech са утвърдени  международни събития в Международен панаир Пловдив. Агра е селскостопанска изложба, която е най-голямото икономическо събитие за агробизнеса в Югоизточна Европа. Винария се оприличава, като най-престижното са сектора си, както и FoodTech за хранителната индустрия. Ежегодно трите изложби се посещават от над 40 000 посетители в рамките на 4 дни, сред които специалисти в сектора, предприемачи и любители.

Маркетингова част

Онлайн реклами във Facebook, Instagram, YouTube и Google Display Ads

През 2019 година маркетингът на Международен панаир Пловдив започна да се фокусира върху своето онлайн присъствие с желание да увеличи броя на посетителите и да привлече атрактивни и иновативни в браншовете изложители.

За постигането на тази цел ние поехме задача да представим по най-добрия начин и на голям кръг от целеви потребителите предстоящото изложение.

Какво предприехме, за да достигнем до максимален брой потребители и изложители?

  • Създадохме цялостна нова концепция на визията на трите изложби;
  • Направихме цялостна стратегия за достигане на потребителите онлайн;
  • Създадохме Facebook събития и ги промотираме, за да направят интеракция с тях потребителите;
  • Редовно взаимодействахме с потребителите във всяко едно от Facebook събитията;
  • Създадохме Facebook кампании за обхват на трите изложби;
  • Направихме множество криейтиви със slideshow, instant experience и viral банери;
  • Създадохме графични видеа, представящи изложенията;
  • От тях направихме YouTube кампания, разделена в рекламни групи спрямо всяка фокус категория от потребители за изложенията;
  • Управлявахме Google Ads кампании, като създадохме банери в различни формати и насочвахме реклами по различни сайтове на база интересите на потребителите и темите на сайта;
  • Използвахме Easy Ads платформата със специално за изложенията създаден HTML банер за по-голяма интеракция на потребителите;
  • Управлявахме крос кампании между каналите Facebook, Instagram, Google Ads и YouTube;
  • Създадохме 2 видеа с наш представител, който разказа повече за изложенията и защо потребителите да присъстват;
  • Взаимодействахме постоянно с екипа на Международен панаир Пловдив, за да се движим в синхрон;
  • С наближаването на изложението започнахме представянето на над 40 изложители в социалните мрежи;
  • През цялото време използвахме ремаркетинг кампании във Facebook, Instagram и Google Ads;
  • Публикувахме и разпространявахме медийни публикации за изложенията;

Създадохме нова визуална концепция и я комбинирахме, за да обхванем общото послание на трите изложби – От земята до трапезата. Разработихме множество графични материали, както и направихме видеа с наш представител.

Резултати

Facebook и Instagram реклами

Благодарение на Facebook рекламите ни, изложбите достигнаха до  821 916 души и  получиха 11 211 383 импресии.

Но как го постигнахме?

  • Създадохме цялостна нова концепция;
  • Използвахме различни графични материали спрямо етапа от фунията ни;
  • Бяхме в тясна комуникация с партньора ни – Международен панаир Пловдив;

За период от три месеца (тримесечна кампания за Агра, Винария и FoodTech):

  • Създадохме 25 реклами кампании;
  • Използвахме 88  различни аудитории;
  • Публикувахме общо 116  реклами.

Трафик към уеб сайта

Трафикът към сайта се повиши с 80% спрямо същия период за миналата година (съобразен с датите на изложенията). Сайтът има добър органичен трафик, който спрямо миналата година има сходни стойности. Този двоен ръст в случая се дължи на социалните мрежи, YouTube и банер рекламите. Наблюдава се и 66% ръст в директните влизания в сайта, подпомогнат от рекламите.

Сподели това Case Study

Последни Case Studies

Сподели това Case Study