Case Study: Как увеличихме поръчките на онлайн магазин за матраци с 800% за 5 месеца

tendrik case study mattro

Продажбата на матраци и продукти за спалнята е една от силно конкурентните пазарни ниши, в която изпъкването и присъствието сред водещите играчи изисква максимално използване на възможностите на онлайн маркетинга. В тази статия ще споделим с вас успешния пример на един от нашите клиенти – Mattro.net – и как само за 5 месеца съвместна работа успяхме да увеличим продажбите на техния онлайн магазин с 800%.

Малко повече за Mattro.net

Mattro.net е един от водещите онлайн магазини специализирани в продажбата на матраци и широка гама продукти за сън. Той е собственост на Intershop Ltd – компания с богат и дългогодишен опит в този пазарен сегмент.

Онлайн магазинът предлага разнообразие от висококачествени модели от български и международни марки, за да задоволи нуждите на потребителите. През 2013 г. те въвеждат собствена марка матраци Mattro, която понастоящем включва над 30 различни модела.

Едно от основните им усилия, което е и основен принцип на дейността им, е да осигурят на клиентите си безпроблемно пазаруване. За да се гарантира качествено потребителско изживяване, на разположение са специално обучени консултанти, които предоставят полезни съвети и насоки при избора на продукти.

Facebook и Google ads

В края на 2019 г. Mattro.net се обърна към нас за помощ с рекламите си в Google. Те споделиха с нас, че преди това са използвали услугите на друга агенция, но не са били доволни от постигнатите резултати и са искали да подобрят сегашната си работа. След няколко срещи нашият екип от специалисти по маркетинг направи подробен анализ на ситуацията, проучи подхода и методите, използвани до този момент, и определи областите за подобрение.

Въз основа на този анализ изградихме цялостна стратегия за рекламиране в Google, за да постигнем желаните резултати за онлайн магазина на Mattro.net. Още през първия месец, в който започнахме да управляваме рекламите им в Google, успяхме да постигнем забележимо подобрение. Въз основа на добрите резултати те решиха да ни се доверят допълнително, като ни възложиха задачата да управляваме рекламата във Facebook на онлайн магазина.

Увеличихме поръчките в онлайн магазина Mattro.net с 800% за 5 месеца

В нашата работа метриките и различните показатели често определят успеха на даден проект. Ето защо искаме да споделим някои идеи зад кулисите и да ви предоставим обобщение на резултатите, постигнати в сътрудничеството ни с Mattro.net.

Когато поехме управлението на техните реклами във Facebook, отново разработихме цялостна стратегия, преструктурирахме целия акаунт, въведохме целеви аудитории и проведохме тестове на различни набори от реклами, за да определим най-ефективните и ангажиращи реклами и послания. Резултатите са видими за кратък период от време.

Това е видно от показателя ROAS (възвръщаемост на рекламните разходи), който е важен показател за успеха на рекламната кампания, тъй като измерва възвръщаемостта на рекламните разходи. От ноември до март последователно поддържахме средна възвръщаемост на активите от 22,36 за целия уебсайт.

Освен това, ако сравним данните от периода, в който работихме заедно (ноември 2019 г. – март 2020 г.), с данните от същия период на предходната година, можем да обобщим, че коефициентът на конверсия за целия уебсайт и рекламните кампании се е увеличил почти три пъти.

Успяхме също така значително да подобрим средните разходи за една поръчка, които намалихме с цели 40%. Друго забележително постижение е значителното увеличение на броя на направените поръчки, който е нараснал почти 8 пъти в сравнение с предходния период.

Бихме искали да изразим благодарността си към Mattro.net за доверието и както винаги, се стремим да постигаме още по-добри резултати. Ако и вие търсите надежден партньор с опит в рекламата в Google и Facebook, не се колебайте да ни изпратите запитване. Ние ще ви помогнем да постигнете успешни резултати.

Продажбата на матраци и продукти за спалнята е една от силно конкурентните пазарни ниши, в която изпъкването и присъствието сред водещите играчи изисква максимално използване на възможностите на онлайн маркетинга. В тази статия ще споделим с вас успешния пример на един от нашите клиенти – Mattro.net – и как само за 5 месеца съвместна работа успяхме да увеличим продажбите на техния онлайн магазин с 800%.

Малко повече за Mattro.net

Mattro.net е един от водещите онлайн магазини специализирани в продажбата на матраци и широка гама продукти за сън. Той е собственост на Intershop Ltd – компания с богат и дългогодишен опит в този пазарен сегмент.

Онлайн магазинът предлага разнообразие от висококачествени модели от български и международни марки, за да задоволи нуждите на потребителите. През 2013 г. те въвеждат собствена марка матраци Mattro, която понастоящем включва над 30 различни модела.

Едно от основните им усилия, което е и основен принцип на дейността им, е да осигурят на клиентите си безпроблемно пазаруване. За да се гарантира качествено потребителско изживяване, на разположение са специално обучени консултанти, които предоставят полезни съвети и насоки при избора на продукти.

Facebook и Google ads

В края на 2019 г. Mattro.net се обърна към нас за помощ с рекламите си в Google. Те споделиха с нас, че преди това са използвали услугите на друга агенция, но не са били доволни от постигнатите резултати и са искали да подобрят сегашната си работа. След няколко срещи нашият екип от специалисти по маркетинг направи подробен анализ на ситуацията, проучи подхода и методите, използвани до този момент, и определи областите за подобрение.

Въз основа на този анализ изградихме цялостна стратегия за рекламиране в Google, за да постигнем желаните резултати за онлайн магазина на Mattro.net. Още през първия месец, в който започнахме да управляваме рекламите им в Google, успяхме да постигнем забележимо подобрение. Въз основа на добрите резултати те решиха да ни се доверят допълнително, като ни възложиха задачата да управляваме рекламата във Facebook на онлайн магазина.

Увеличихме поръчките в онлайн магазина Mattro.net с 800% за 5 месеца

В нашата работа метриките и различните показатели често определят успеха на даден проект. Ето защо искаме да споделим някои идеи зад кулисите и да ви предоставим обобщение на резултатите, постигнати в сътрудничеството ни с Mattro.net.

Когато поехме управлението на техните реклами във Facebook, отново разработихме цялостна стратегия, преструктурирахме целия акаунт, въведохме целеви аудитории и проведохме тестове на различни набори от реклами, за да определим най-ефективните и ангажиращи реклами и послания. Резултатите са видими за кратък период от време.

Това е видно от показателя ROAS (възвръщаемост на рекламните разходи), който е важен показател за успеха на рекламната кампания, тъй като измерва възвръщаемостта на рекламните разходи. От ноември до март последователно поддържахме средна възвръщаемост на активите от 22,36 за целия уебсайт.

Освен това, ако сравним данните от периода, в който работихме заедно (ноември 2019 г. – март 2020 г.), с данните от същия период на предходната година, можем да обобщим, че коефициентът на конверсия за целия уебсайт и рекламните кампании се е увеличил почти три пъти.

Успяхме също така значително да подобрим средните разходи за една поръчка, които намалихме с цели 40%. Друго забележително постижение е значителното увеличение на броя на направените поръчки, който е нараснал почти 8 пъти в сравнение с предходния период.

Бихме искали да изразим благодарността си към Mattro.net за доверието и както винаги, се стремим да постигаме още по-добри резултати. Ако и вие търсите надежден партньор с опит в рекламата в Google и Facebook, не се колебайте да ни изпратите запитване. Ние ще ви помогнем да постигнете успешни резултати.

Сподели това Case Study

Последни Case Studies

Сподели това Case Study