Case Study: Facebook и Google реклами на онлайн магазин за кафе coffeespot.bg

tendrik case study coffeespot

2020-та беше различна и изпълнена с промени. Много бизнеси преминаха изцяло онлайн, немалко сайтове се създадоха, а вече съществуващите онлайн магазини набраха скорост, като започнаха да рекламират с още повече сила.

В това Case Study ще Ви представим Coffeespot.bg и подобренията, които постигнахме заедно.

Как започнахме съвместна работа?

Coffeespot.bg е един от най-големите онлайн магазини за кафе, чай и кафемашини, който предлага разнообразие от продукти на най-качествените брандове – Nestle, Lavazza, Starbucks, Vegnano, illy, Maromas, Jacobs и много други. Започнахме работа през април 2020 година, а целта беше увеличаване на оборота, броя на поръчките и на трафика към сайта.

Facebook маркетинг и Google реклами

Преди старта на кампаниите, направихме подробен анализ и проучване на конкурентите, на постигнатите резултати до момента, в отделни канали използваните подходи. На база анализите изготвихме план, който да следваме.

Какво предприехме за подобряване на резултатите?

Google Ads

Стартирахме кампании в Google Ads, като започнахме с предварително планиране на кампаниите. Направихме проучване на ключови думи, които да включим в кампаниите. За периода април 2020 – април 2021 в Google Search създадохме 9 основни кампании, 36 рекламни групи, 125 рекламни текста, постигнахме 56 473 клика, 1 400 947 импресии, CTR 4.03%, цена за постигната поръчка от 4.99 лв., Conversion Rate от 1.11% и ROAS 6 (Възвръщаемост на инвестицията за реклама).

Facebook

Стартирахме множество кампании във Facebook. Тествахме различни аудитории, формати и цели. За периода април 2020 – април 2021 създадохме 73 рекламни кампании, 142 ad sets, 102 рекламни визии, достигнахме до 7 666 898 души и постигнахме средна цена на продажба от €1.20 и ROAS 16 (Възвръщаемост на инвестицията за реклама).

Стартирахме Facebook игра, която се провежда всеки месец. Организирахме 13 Facebook игри и раздадохме 20 награди.

Създадохме 110 публикации в социалните мрежи, като ги разделихме на любопитни и интересни факти за кафето, продуктови постове, постове, изискващи реакции и други.

Харесвания – за периода април 2020 – април 2021 харесванията на страницата са 14 606. За периода април 2019 – април 2020 харесванията на страницата са били 11 693. В рамките на една година сме увеличили харесванията с 2 913. Към месец юни 2021 общият брой харесвания на страницата на Coffee Spot е 14 714.

Част от Визуалните материали, които използвахме:

Създадохме 165 различни визии за Facebook, а тук представяме малка част от тях:

 

Сподели това Case Study

Последни Case Studies

Сподели това Case Study