Резултати от базова SEO оптимизация на “Акварел“

seo оптимизация

Вече сме ви представяли колаборацията ни с фирма „Акварел“ – тогава тепърва започваща. Сега обаче, няколко месеца по-късно, доволни от добрите резултати, решихме да ви поговорим и за самите тях.

Колаборацията ни с „Акварел“ се осъществяваше в това, че ние от Tendrik се грижихме за базовата SEO оптимизация на уебсайта. Базовата оптимизация включва работа както по on-page SEO-то на уебсайта (оптимизацията на съдържание, alt тагове и мета описания), така и по off-page (линкбилдинг статии и мониторинг), доклади и консултации. С бюджет от около 2000 лв. (за целия период на работа) и след няколко месеца резултатите и действията, които извършихме, са както следват:

Първото нещо, което направихме, свързано с уебсайта, беше да променим домейна му от http://akvarel-bg.com/ към https://akvarel.bg/. Опитът ни показва, че домейни “.bg” не само се класират на по-предни позиции в Google.bg, отколкото всички останали, но и са по-лесни за запомняне и изписване от потребителите. Още оттук представянето на уебсайта в търсачки като Google се подобри.

Инсталирахме SSL сертификат, понеже Google предпочита по-сигурни уебсайтове и съответно ги позиционира по-напред в резултатите на търсачката. Извършихме оптимизацията на част от съдържанието (включително и изображения) на уебсайта, в това число анализ на ключовите думи и формиране на семантично ядро и оптимизацията на съществуващите и писане на нови заглавни тагове и мета описания.

Настроихме Google Analytics за ecommerce tracking, за да може да отчита продажбите на уебсайта и откъде идват те.

Ограниченихме spam трафика към уебсайта. Създадохме филтри в Google Analytics, за да ограничи зловредния трафик към уебсайта.

Добавихме HTML микроданни чрез библиотеката на Schema.org за семантично търсене на Google.

Инсталирахме и конфигурирахме Quick Checkout (правенето на поръчка става с една страница).

Извършихме мониторинг и анализ на всички линкове, водещи до уебсайта. Изготвихме ежемесечни доклади и линкбилдинг кампания, в която осигурявахме определен брой линкове на месец към уебсайта от авторитетни медии и директории.

В резултат на всички тези, а и още извършени действия трафикът от органично търсене в Google (по данни на Google Analytics) е увеличен тройно спрямо месеца, в който започнахме работа с фирма „Акварел“. По данни от Serpstat ключовите думи, по който уебсайтът се индексираше, бяха 121 (думи и фрази), от които 27 са на първа страница на Google. Към момента те са 3 204 (думи и фрази), от които повече от 100 са на първа страница.

Преди След
Ключова дума Позиция Ключова дума Позиция
акварел 2 акварел 1
akvarel 4 akvarel 1
канцеларски материали пловдив 7 канцеларски материали пловдив 1
канцеларски материали варна 9 канцеларски материали варна 1
шопинг терапия N/A шопинг терапия 3
игра енциклопедия N/A игра енциклопедия 4
канцеларски материали онлайн 9 Канцеларски материали онлайн 4
химикали 39 химикали 7
подвързии N/A подвързии 7
цветни химикали 8 цветни химикали 7
канцеларски материали 9 канцеларски материали 7
спортни раници 31 спортни раници 16
раници и чанти 45 раници и чанти 19
флумастери N/A флумастери 22

 

Това са само част от резултатите, постигнати за няколкомесечната ни съвместна работа с „Акварел“. Разбира се, те включват работа и от наша страна, и от страна на фирма „Акварел“. Тази статия обаче не цели да парадира с постигнатите изводи, а просто е начин да ви покажем, че с правилните усилия и с малко търпение, SEO оптимизацията постига наистина добри и трайни резултати.

Споделете тази публикация