Кои са най-честите проблеми на онлайн купувачите?
Потребителите все по-често пазаруват онлайн, но освен по-изгодната цена на стоките, качеството на обслужване и доставката стават все по-важни за тях.
Най-често срещаните проблеми при онлайн пазаруването са, когато продуктът или не е доставен, или доставката му е отнела повече време от обявеното.
При растеж на бизнеса, онлайн търговците се затрудняват основно с логистичните процеси – складови пространства, опаковане и изпращане на пратки, клиентско обслужване. Едновременно с това те трябва да се грижат и за продуктите, които предлагат, да бъдат разнообразни и ефективно предложени.
Затрудненията са обаче не само за крайния потребител. Търговците, решили да разрастнат бизнеса си отвъд пределите на страната се сблъскват със същите проблеми. Изборът на логистичен партньор е от изключително значение и не толкова лесна задача, но тук на помощ идва euShipments by InOut .
Кои са euShipments?
EuShipments е компания основата от преди почти 10 години и се развива бързо и международно. С 25 служители и 8 склада, фирмата генерира растеж 4 пъти по-голям от средния за сектора, като се специализира в куриерското и логистично обслужване на онлайн магазини.
Освен куриерски услуги, фокусът се измества към all-in-one цялостни решения, за онлайн магазини, която цел е да обхване целият процес от приемането на поръчката до получаването й от клиента.
Компанията е и една от първите, който предлагат на пазара и фулфилмънт услуги.
Какво означава фулфилмънт?
Фулфилмънт услугата обозначава процеса на обслужване на поръчките в електронните магазини.
Процеси като:
- Приемане, подготовка и изпращане на поръчки
- Складиране на продукти
- Обслужване на клиенти по телефона и чат
Този вид услуга е все още недостатъчно популярна в България и все още голяма част от българските търговци не успяват да се възползват от нея. Голям е броят и на онлайн търговците използващи услугата и изтъкващи предимството й.
„Когато запиташ някого дали има интерес от фулфилмънт услуги, отговорът обикновено е „не“. Но когато му обясним, че може да изпрати стоката си при нас, ние да я съхраняваме, да получаваме поръчките от неговия онлайн магазин, да опаковаме пратките, да лепим товарителници и да ги изпращаме до различни държави, веднага иска оферта“, дава пример Светлозар Димитров, един от двамата основатели на компанията.
Складовият мениджмънт и фулфилмънт услугите включват целия процес по обслужване на поръчките в един електронен магазин.
Могат ли да си го позволят електроните магазини?
Както всички услуги, фулфилмънтът също има цена, която онлайн бизнесът трябва да предвиди. Основната услуга включва опаковка на поне един продукт в пратка, като средно в Европа цената ѝ варира между €1 и €1,5.
За нас е изключителна чест, че Tendrik е от доверените партньори на euShippments.