Дигитален маркетинг за магазина за детски дрехи Crazy Kids

Crazy Kids е онлайн магазин за дрехи и аксесоари, предназначени за деца и подрастващи на възраст от 0 до 18 години.

Решихме, че представянето на текущите ни проекти има своите позитиви. Така по-лесно ще се запознаете с широкия обхват на услугите, които предлагаме и ще разберете малко повече за естеството на работата ни. А и силно вярваме, че резултатите и успехът на една кампания се проследяват най-точно, когато е била  предоставена най-важната информация в самото ѝ започване. Затова и в този текст ще ви разкажем за един наш много интересен проект, обвързан с цялостна дигитална маркетинг стратегия – Facebook рекламата, Google AdWords, SEO, имейл маркетинг и други.

Онлайн магазин за детски дрехи Crazy Kids предлага елегантни, модерни и удобни детски дрешки, обувки и аксесоари. Собственичката на Crazy Kids Габриела Младенова и нейният екип вярват, че са намерили своето призвание. Базирайки се на дългогодишния си опит, те предоставят най-ефективен и удобен начин за избор на дрехи, обувки и аксесоари за деца от 0 до 18 години. Асортиментът им включва огромно разнообразие от продукти – от облекла до всякакви забавления за деца от всички възрасти. Подбора на едни от най-добрите европейски марки за детски дрехи- Mayoral, Angel’s Face, Boboli, Tuc Tuc и Minoti  ги прави лидер на пазара.

През тази година, акцентът и главният фокус на компанията ще бъде поставен върху маркетинга и комуникациите в социалните мрежи и по-конкретно ще се наблегне на Facebook маркетинг. Вече не веднъж сме говорили за необятните възможности, които социалната мрежа предлага за онлайн бизнесите. Освен важен и задължителен маркетинг канал, социалните мрежи са и удобен комуникационен канал – така по-лесно настоящите и бъдещите клиенти на фирмата биват известени за актуалните промоции, новини, промени и мнения.

Crazy Kids решиха да се доверят на нас за извършването на дигиталната маркетинг стратегия и изпълнението ѝ. Официалният старт на проекта беше през 2017 година, а сега ще ви разкажем какво следва да направим в следващите месеци:

Проучване на пазар и конкуренция

Съществуват няколко стъпки, които могат да помогнат на бизнеса да разберат отговора на въпроса какво ги отличава от другите играчи на пазара. Първата и най-важна от тях е свързана с проучването на конкурентите и нишата, в която самият бизнес се развива. За да се проведе една онлайн кампания, е необходима ясна представа за таргет аудиторията в тази ниша. Често добрата на пръв поглед кампания не достига до правилните хора, което снижава шансовете за успех драстично. В такъв случай се разбира, че тя не е съставена и проучена правилно.

Управление на платени реклами във Facebook

Една рекламна кампания би могла да бъде изключително успешна, стига екипът зад кампанията да създаде максимално конкретизирана цел. Планирането на рекламните послания и правилното им описване има изключително важна роля при влиянието на рекламата и нейния резултат.
Всяка една платена реклама има нужда от постоянни корекции, допълнения и оптимизация. Рекламните кампании изискват постоянно наблюдение, тъй като резултатите, които те ще представят в ход на кампанията, са от голямо значение за по-нататъшното ѝ развитие.

Digital-marketing-for-the-Crazy-Kids-children's-clothing-store-02

Управление на Google AdWords кампании

Когато създаваме кампании, не оставяме нито една златна възможност настрана. Именно затова, паралелно с рекламите в социалните мрежи, ние активираме и Google AdWords, което не само помага на ранкинга на бизнеса, но и е още един незаменим инструмент за постигане на целите на онлайн маркетинговата стратегия.

Най-разумната стъпка в една кампания е правилно разпределеният бюджет.  С качествено проучване и следене на цените на клик, нашата кампания ще бъде максимално подготвена за финансирането на рекламите.

SEO оптимизация

Crazy Kids искат да бъдат „най-добрият онлайн магазин за детски дрехи в България“ (а и не само). Това е и причината една от нашите нови амбициозни цели е да бъдат No.1 в Google в подбрани ключови думи и фрази. Нашата практика показва, че онлайн магазини, които се позиционират на първите няколко места в Google резултатите в техните ниши, получават по-голям трафик и повече поръчки, в сравнение с техните конкуренти.

Дизайн

Нашият дизайнерски екип притежава ценен поглед върху визуалните  тенденции и е наясно с всяка тънкост на изискванията съгласно уеб дизайна. Изготвянето на професионален дизайн за дадена кампания, не само е съчетано с особеностите на бизнес нишата, но и с дизайн трендовете.

Всичко изброено по-горе представлява цялостната рамка на една успешна рекламна кампания във Facebook, подплатена с Google AdWords кампании и SEO стратегия. Реализацията на този проект е поверена на екипа на Tendrik, но планирането ѝ става с помощта на нашите партньори от Crazy Kids и техния ценен опит и многогодишна практика. Изказваме задоволството и щастието си, че имаме възможност да работим с такива професионалисти.

Ако и вие искате да помогнете да бизнеса си да генерира по-добри резултати, не се колебайте да се свържете с нас. Кликнете върху линка, за видите всички услуги, които предлага нашия екип: https://tendrik.bg/uslugi/

Споделете тази публикация