Съдържанието е кралят. Качественото съдържание, полезните съвети и правилно таргетираните маркетингови послания към клиентите ви биха могли да превърнат вашия онлайн бизнес от „просто добър“ в „изключително успешен“. Но създаването на контент и неговото правилно оптимизиране не само за интернет пространството, но и за различните потребителски групи, не е лесна задача. Точно тук се появява нуждата от опитни професионалисти, който да поемат ролята и отговорността за развитието на вашите бранд и репутация в уеб пространството.

Какво е копирайтинг?

Копирайтинг е термин, разпространен в рекламата и PR-а и означава създаване на качествено рекламно или презентационно съдържание, което предава по най-добрия начин дадено послание на дадена организация – било то реклама на продукт, информираност, разгласяване на кауза или гражданска инициатива, разпространение на корпоративни маркетингови послания или др.

Подобно съдържание достига до нас всеки ден от различните видове медии, социалните мрежи и интернет пространството, благодарение именно на така наречения копирайтър.

Какво е копирайтър?

За мнозина копирайтър е единствено анонимен автор зад съдържанието на дадена уеб страница, блог статии или друг тип текстово съдържание, което се използва за онлайн реклама. И макар изброените дейности да са част от задълженията му, неговата професия далеч не се изчерпва само с това.

Всъщност, копирайтърът е ковачът на вашето рекламно слово. Той не носи само думи, които могат да паснат на различните видове стратегии в компанията ви, но и идеи, които са необходими за доизграждането и успеха на вашите маркетинг дейности.

Вероятно се питате какво още трябва да извършва един човекът, който стои зад копирайтинг стратегията на вашата фирма? Ето един примерен списък:

  • Копирайтърът рекламира;
  • Копирайтърът стимулира вашите онлайн потребители да пробват вашите продукт или услуга;
  • Копирайтърът привлича вниманието на публиката към вашия бранд;
  • Копирайтърът е съвременният онлайн журналист;
  • Копирайтърът пише само и единствено за своя клиент, като напълно „потъва“ в естеството на неговия бизнес, продуктова гама и цялостното преживяване, което той предоставя на своите потребители;
  • Копирайтърът привежда всеки бизнес план в действие за дадена потребителска група по оригинален и завладяваш начин;
  • Копирайтърът е един от креативните отговорници за изпълнението на всяка онлайн маркетинг или SEO стратегия;

Създаването на уникално онлайн съдържание е и необходимо, и препоръчително за вашия бизнес, а копирайтърите, с които ще работите, са връзката между вас и вашата аудитория.

Какви са ползите от копирайтинг?

Копирайтингът има редица ползи за вашия бизнес или онлайн магазин. От гледна точка на оптимизацията за търсещи машини (SEO), копирайтинг стратегията ще повиши авторитета на вашия уебсайт, ще предостави повече полезно съдържание на вашите потребители и ще ви помогне да се изкачите на първо място в Google.

Копирайтингът е и фундаментална част от вашата блог стратегия. Какво е блог? Блогът е вашата мини рок сцена във виртуалното пространство. В него вие можете да пишете за това, което интересува вас и вашите клиенти, както и да предоставяте нови гледни точки, полезни съвети и интересно съдържание на своите онлайн потребители.

Корпоративният блог има няколко важни предимства:

  • Той предоставя качествено съдържание на клиентите на вашата фирма, което помага за изграждането на имиджа ви като експерт във вашата област. Блогът (подобно на социалните мрежи) изгражда репутация, доверие и подобрява комуникацията с потребителите, а ефектът от блог стратегията ви, позната и като контент маркетинг стратегия (content marketing strategy), е дългосрочен.
  • Компаниите, които разполагат с корпоративен блог, получават 55% повече трафик към своя уебсайт. По-големият трафик означава по-голяма видимост на вашия бизнес, по-голям брой потенциални клиенти и по-голяма възможност за конвертиране на посещенията в реални продажби за по-кратко време.
  • Корпоративният блог е един от малкото маркетингови канали, които можете пряко да контролирате и в които пълноценно и под контрол да разгласявате своите рекламни послания.

Имате ли нужда от професионалист, който да „изкове“ меча на вашето онлайн послание? Искате ли да заздравите силата на своя бранд? Желаете ли да направите своята дигитална маркетингова стратегия повече от успешна?

Нашите професионални копирайтъри ще бъдат дигиталните оратори, които ще гарантират успеха на вашия бизнес.

Какво ви предлага Tendrik?

Копирайтинг услугите на Tendrik включват:

  • Изработка на статии с различна дължина за вашия блог;
  • Изготвяне на съдържание за продуктовите и информационните страници на вашия уебсайт или онлайн магазин;
  • Създаване на копирайтинг (контент маркетинг) стратегия за вашите уеб сайтове;
  • Guest blogging;
  • Мониторинг и анализ на постигнатите резултати от изготвеното съдържание.

Поръчайте статия


Цена: лв.