В началото на месец август започна провеждането на поредната стажантска програма в Тендрик. Стажът е съсредоточен в областта на дигиталния маркетинг и основен приоритет на компанията, както досега, е чрез него да предостави възможност за развитие на млади хора с голям потенциал.
Стажантите ще имат възможност да се запознаят с основите на ефективния копирайтинг, оптимизацията на търсещите машини – SEO, имейл маркетинга, онлайн рекламните кампании, CMS системите (WordPress, OpenCart и други), както и да извършват на кампании в социалните мрежи.
Преди около седмица Tendrik, съвместно със Startup Masters, проведе маркетинг обучение за стажантите си изцяло на английски език. Петър Дяксов – мениджър на Tendrik, и Симона Попова бяха лектори на целодневното обучение, което се съсредоточи върху on-page и off-page SEO оптимизация, както и използването на Google Adwords и други видове онлайн реклама. Това е само пример за обученията, организирани до момента, като Tendrik ще продължава да организира подобни събития за своите стажанти.
Интересът към стажантската ни програма беше висок, затова и подборът се състоя през близо целия месец юли. Двамата млади таланти, които в последствие станаха част от нашия екип, са: Деница Пилкова и Николай Каймаканов.
Николай: Аз съм човек, който тепърва се запознава с IT бизнеса. Стажантската програма на Tendrik е добра възможност да разбера начина на работа на компаниите, предлагащи уеб услуги. Придобивам много знания в сферата на SEO и онлайн маркетинга, които сами по себе си са изключително полезни. Също така получавам и практически умения в работата с няколко инструмента за уеб разработка. Атмосферата и начина на работа са доста приятни. Радвам се, че имам възможността да работя с екипа на Tendrik.
Деница: Да работиш с толкова мотивиран и амбициозен екип е удоволствие. Освен че всички са много мили, те отделят от времето си и за обучаване и обръщане на внимание на стажантите. Работата е динамична и интересна, а ти се прибираш всеки ден, натрупал много нови знания. Стажантската програма предоставя добра възможност не само да се навлезе в основите на дигиталния маркетинг и всичките му нюанси, но и да се практикуват ежедневно научените нови неща.
Програмата продължава 2 месеца, като съществува вероятност двамата стажанти да станат постоянна част от екипа на фирмата. Tendrik смята развитието на човешкия капитал като важна част от своята политика и ще продължава да предоставя възможности на амбициозни младежи да обогатят професионалния си опит и да се изграждат като личности и професионалисти.
Изключителен подход към младите хора и бизнеса. Харесва ми концепцията за високите критерии при подбор на стажанти, както и възможността някои от тях да се присъединят към екипа ви. Това създава градивна конкуренция, която определено повишава качеството на услугите.
Искрено се надявам все повече фирми да започнат да прилагат подобни добри практики и като вас да създават възможности за талантите на България.
Поздравления и успехи.
P.S. Особено на Деница Пилкова и Николай Каймаканов.