Най-използваните темплейти за онлайн магазини за 2017 г.

Най-използваните темплейти за онлайн магазини за 2017 г.

Повече от половината от модерните потребители предпочитат да пазаруват онлайн отколкото във физически магазин. Предвид това, че тенденциите в онлайн пазаруването претърпяват непрекъснати промени и са по-разностранни от всякога, модерният търговец трябва да бъде все по-гъвкав в своите усилия, онлайн и офлайн и най-вече да бъде стратегически настроен и с тясно дефинирана цел.

Когато става въпрос за това да градим онлайн присъствието си, добрият дизайн на уебсайт е задължителен. Помислете за момент за усилията, които влагате или бихте вложили в дизайна на вашия физически магазин – същото важи и за онлайн магазина ви. Вашият онлайн магазин трябва да бъде удобен за бърз преглед, функционален и лесен за употреба, с адаптивен (responsive) и изчистен дизайн и най-важното – трябва да продава! Оставяйки всички харесвания, споделяния и последователи в социалните мрежи настрана, всъщност това, което наистина има значение не е ли да придобиваме нови клиенти и да запазим старите?

Добре конструираният, адаптивен и впечатляващ темплейт (визията и подребата на вашия сайт) ще постави вашите продукти на централно място и ще помогне значително да повиши продажбите ви, а ако е достатъчно лесен за навигация, вашите потребители ще се връщат отново и отново.

Ако към момента разполагате само с физически магазин и се двоумите дали наистина е необходимо да се гмуркате в онлайн пространството с нов онлайн магазин, вземете предвид вътрешното проучване на Intel, което откри, че в цели 73% от случаите, потребителите първо проверяват информацията онлайн, преди да закупят стока/услуга във физически магазин.

При 2.4 милиона българи, които пазаруват онлайн и потенциалният ръст от 1 милион до 2021 г., сега е времето на преосмислите и реструктурирате уеб сайта си, ако вече имате такъв или да създадете своя чисто нов онлайн магазин, ако все още не сте. (източник: Eshop world)

Създаването на нов или подновяването на дизайна на стария ви уебсайт би могло да отнеме доста време ако не сте сигурни от къде да започнете. Ето за това, решихме да улесним нещата за вас като събрахме на едно място някои от най-продаваните и най-популярни темплейти за онлайн магазини за 2017 г., които потенциално ще спомогнат да увеличите новите и запазите старите си клиенти.

  1. Porto – Ultimate Responsive Magento Theme

С около 20 уникални дизайна на заглавната страница, хипер бързото си зареждане и цялостна съвместимост с всички ъпдейти на Magento, тази тема ще ви помогне да изградите модерния и изчистен сайт, който винаги сте искали.

Този 100% риспонсив и “retina-ready” темплейт е изключително лесен за инсталиране и подобряване, а най-хубавото, е че не се изискват никакви умения за програмиране. Без значение дали планувате да продавате чорапи или мебели, тази тема има всички възможности за изменения, от които някога ще се нуждаете, за да започнете да продавате онлайн със стил.

Най-използваните темплейти за онлайн магазини за 2017 г.

  1.  Everything – Multipurpose Shopify Theme

Everything е “eCommerce” тема, която буквално има всичко, от което се нуждаете за изграждането на успешен онлайн магазин. Добрата новина за онези от вас, които не са на платформата Shopify, е че темата също е налична и за Magento, Prestashop и WordPress. Темата предлага над 25 дизайна на заглавната страница, над 65 цялостни дизайна и е 100% риспонсив. Тя може да бъде изменена лесно, без значение дали продавате очила, бижута, дрехи или видео игри и най-важното, е че поддържа приложението за дроп шипинг – Oberlo.

Най-използваните темплейти за онлайн магазини за 2017 г.

  1.  eMarket – Multipurpose Marketplace Theme on Opencart

С над 10 дизайна на заглавната страница, лесен за употреба “visual builder” и поддръжка на неограничен брой търговци, eMarket е подходяща тема за онези от вас, които биха искали да създадат и управляват свой собствен “marketplace”. Чухте ни правилно, вече няма нужда да харчите хиляди левове за създаване от нулата на функционален сайт, който поддържа неограничен брой доставчици. Темплейтът за OpenCart е подходящ за продажби на електроника, дрехи, мебели и като цяло всичко, което може да се продава онлайн. eMarket предлага също така и множество различни дизайни за мобилен изглед. Възможности за добавяне на имейл нюзлетър, бърз преглед на продукти и брояч на оставащи дни до края на промоцията са само една част от функционалностите, които темата предлага.

Най-използваните темплейти за онлайн магазини за 2017 г.

  1.  Warehouse – Responsive Prestashop Theme

Warehouse е практична “eCommerce” тема, която освен, че е риспонсив и подходяща за преглед през мобилни устройства, предлага мощно мега меню и “drag and drop” конструктор на заглавната страница. Без значение дали продавате бижута, електроника или обувки, темата предлага всички популярни функционалности, които са необходими за изграждането на изчистен и лесен за употреба уеб сайт, като например бърз преглед, брояч до края на дните на промоция и “google rich snippets”.

Най-използваните темплейти за онлайн магазини за 2017 г.

  1.  Moza – Minimal Magento Theme

Има причина Moza да е една от най-продаваните “eCommerce” теми за 2017. Както подсказва и самото описание, темата е минималистична и изчистена, перфектна за семпъл, но все пак мощен онлайн магазин. Със своите 10 различни дизайна на заглавна страница, инсталация възможна с един клик и липса на изискване за опит в програмирането, този темплейт ще доведе до красиво онлайн преживяване на вашите потребители. AJAX филтрирането ще улесни вашите потребители да навигират бързо до желаните от тях продукти и в допълнение – темплейтът има вградени нестандартни разширения с цел подобряване на оптимизацията на отделни линкове от вашия сайт.

Най-използваните темплейти за онлайн магазини за 2017 г.

  1.  Fastor – Multipurpose Shopify Theme

С около 57 вградени дизайна, мега меню, разнообразни начини за търсене на продукти и лесно изменящ се слайдер, Fastor ще спомогне да започнете да продавате за нула време. Можете да избирате измежду многото дизайни и около 27 възможни заглавки, а с вградените Facebook чат опции, бихте могли да проследявате поведението на потребителите в сайта в реално време, да увеличите продажбите си и да подобрите потребителското онлайн преживяване.

Най-използваните темплейти за онлайн магазини за 2017 г.

  1.  Brilliant – Ecommerce Drupal Theme

Brilliant е модерен, изчистен и лесен за употреба темплейт, който предлага 6 уникални дизайна на заглавната страница, мега слайдер и мега меню. Темплейтът би могъл да се приспособи за онлайн магазин, модна агенция или бизнес с естетична насоченост. С изискването си за 0 опит в сферата на програмирането, бихте могли да изградите новия си уеб сайт за нула време и да започнете да продавате по вълнуващ начин на новите си клиенти.

Най-използваните темплейти за онлайн магазини за 2017 г.

  1.  Shopkeeper – eCommerce WP theme for Woocommerce

Определено има повече от една причини Shopkeeper да е сред най-популярните “eCommerce” теми за 2017 г. С обширната си функционалност, риспонсив дизайн и бърза първоначална инсталация, Shopkeeper прави така, че онлайн продажбите да изглеждат като лесна работа. Темплейтът предлага неограничен брой дизайни на заглавка, разнообразни опции за продуктови страници и заглавна страница, а също така и за лендинг страница, което определено ще ви спести доста време, пари и усилия, когато дойде време за следващата ви онлайн маркетингова кампания.

Най-използваните темплейти за онлайн магазини за 2017 г.

  1. Divi – WordPress Theme

Divi е една от най-популярните теми за 2017, тъй като предлага множество възможности за изменения. Темплейтът предлага обширно решение за изграждане на уеб сайт, който да отговаря на вашите нужди. Divi е популярна и атрактивна тема, тъй като би могла да се използва, както от аматьори, така и от професионалисти. Със своите разнообразни дизайни на заглавна страница, AJAX филтри и различни продуктови страници, Divi ще успее да създаде нови клиенти за вашия магазин за нула време.

Най-използваните темплейти за онлайн магазини за 2017 г.

  1.  Journal – Advanced Opencart Theme

С около 15 различни дизайна и над 25 вградени разширения, Journal притежава всички функционалности, от които някога ще се нуждаете, за да започнете да продавате онлайн със стил. Това е плавна риспонсив тема (“fluid responsive”), което ще рече, че приляга на всеки екран от край до край, за да постигне най-доброто мобилно преживяване. Темата предлага меню с множество нива, фон на цял екран или модул за слайдшоу, както и бърз чекаут. Това са само една част от причините за това Journal да е една от най-продаваните “eCommerce” теми през 2017 като включително и ние я използваме в проектите си.

Най-използваните темплейти за онлайн магазини за 2017 г.

Изграждането на нов онлайн магазин е предизвикателство и отнема доста време и усилия, особено ако не знаете от къде да започнете. Ако отделите време да разгледате опциите по-горе и се убедите, че сте добавили най-важните функционалности към вашия сайт за по-добро потребителско преживяване, като например лесно за употреба и видимо поле за търсене, професионални снимки и бързо зареждане, то тогава ще започнете да продавате по-скоро отколкото сте си мислили.

Ако имате въпроси или искате помощ за изграждане на онлайн магазин, не се колебайте да се свържете с нас.