Как Megz удвои онлайн продажбите си с помощта на Tendrik

Разберете как Tendrik осигури 574% ръст в органичния трафик, 174% ръст в продажбите и степен на отпадане под 1% за megz.eu

case study

Megz е българска модна марка за стилни дамски дрехи. Модният бранд е един от най-бързо развиващите се в България и Европа и в момента разширява пазара си към Америка. Компанията работи с едни от най-разпознаваемите лица в родните хайлайф и модни среди. Доказателство за безапелационния успех на бранда е отличието, с което неговата собственичка Миглена Каканашева бе удостоена през 2015 г. – Бизнес дама на годината в категория „Мода“. MEGZ притежава един от най-известните онлайн магазини за дамска мода в България – Megz.eu, чиято разработка бе поверена в нашите ръце.

В тази статия ще ви разкажем за  част от съвместните цели, които си поставихме и постигнахме по време на общата ни работа с Megz.

Когато Megz се свърза с нас, модният бранд вече имаше свой онлайн магазин, който обаче не постигаше желаните резултати и съответно не отговаряше на зададените очаквания. Освен това настоящата платформа, на която се намираше магазинът, не позволяваше нито лесно управление на различните магазини за чужди пазари, нито трайна и качествена оптимизация.

Това беше и първото предизвикателство, пред което се изправихме – изграждането на изцяло нов онлайн магазин за модната марка. Базирайки го на една от най-популярните платформи за електронна търговия – OpenCart, осигуряваща гъвкава и разширена функционалност за нас и за нашите клиенти, ние генерирахме изключително голям брой ползи за Megz и новия онлайн магазин. Сред тях са: по-добър и лесен интерфейс, адаптивен дизайн, плащане с различни валути и според удобен за клиента начин, подобрено управление на продуктовия каталог, качествена и сигурна SEO оптимизация.

Ключов момент в изграждането на новия онлайн магазин бе създаването на дизайн, който да ангажира посетителя и да намали степента на отпадане (bounce rate). Това е фактор, който отразява процентa потребители, които решават да напуснат уебсайта още в първите 10 секунди. Според изследване на Compass средната степен на отпадане за онлайн магазините е 60%, а за перфектни резултати се считат показатели под 36%. В този случай ние поставихме абсолютен рекорд! След извършването на миграцията към OpenCart и създаването на новия дизайн, коефициентът стана рекордно нисък – средно 0,93% за последните 12 месеца, което е феномен за български онлайн магазин за мода.

Част от другите ни цели представляваха: увеличаване на цялостния трафик на уебсайта, подобряване на скоростта на зареждане и увеличаване на онлайн продажбите.

Според данни, представени от Google Analytics, средният брой месечни посещения за базовия период са 67 881.

Още през октомври 2015, след извършена от нас дори начална промяна в онлайн магазина и SEO оптимизация, са регистрирани 116 298 месечни посещения на онлайн магазина.

След извършената от нас SEO оптимизация, Megz възвърна своята инвестиция 17 пъти (и това само до ноември 2015 г.) и увеличи продажбите си многократно през различните тримесечия – през Т3 (третото тримесечие от нашия анализ) увеличаването на приходите от продажби САМО от органичен трафик е стигнало до 343%. Трафикът пък през последното тримесечие (Т4), изследвано от нас, е с 203% повече от базовия (стартовия) период.

Една година след стартиране на проекта, ние изготвихме case study за работата ни с модния бранд, която продължи от март 2015 до март 2016 година. Причините за това са няколко, но най-вече решението беше взето, за да покажем нагледно, че с наличието на добре оптимизиран и съобразен с тенденциите онлайн магазин, желаните резултати могат да бъдат постигнати. Самият документ е подробен, представен нагледно, разделен на определени тримесечия и периоди за по-лесно асимилиране на информацията.

Ако искате да научите повече за това как постигнахме поставените цели и помогнахме на Megz да се превърне в един от най-предпочитаните български брандове за модни дрехи и да използвате резултатите за бъдещо вдъхновение, попълнете данните си по-долу и изготвеното от нас case study ще бъде изпратено на вашата електронна поща. 

Получете пълното Case Study СЕГА!

 

Име (задължително)

Фамилия (задължително)

Вашият e-mail (задължително)

Препоръчани статии