Google и Facebook са двата основни източника за генериране на трафик към вашия уебсайт. Ето защо рекламата в тези две платформи е от съществено значение за успеха на вашия онлайн бизнес.

Как работи PPC?

От самото си име, може да предположите, че Pay-Per-Click е вид реклама “плати за клик”. Буквално. Вие плащате за всеки клик върху линка към вашия уебсайт, който генерира т.нар. „lead“. Той повишава видимостта на вашия уебсайт и ви помага да превърнете обикновения онлайн посетител в реален клиент на вашите продукти или услуги. Ето защо платената реклама на сайта ви трябва да бъде една от топ целите, заложени във вашата маркетинг стратегия.

Какво представлява PPC кампанията?

Когато стане дума за PPC кампании, най-важният фактор, който трябва да се следи е възвращаемостта на инвестицията. Кампанията може да бъде ефективна, когато тя е максимално таргетирана по определени думи или фрази. Такива могат да бъдат онези ключови думи, които са свързани с дейността на вашия бизнес. Това позволява на кампанията да бъде гъвкава и съобразена с нуждите и потребностите и на вашите потребители, и на вас самите.

За да бъдат ключовите думи и фрази напълно ефективни, вие трябва много добре да познавате клиентите си. Трябва да сте наясно с целевите си групи и с техните потребности. Понякога е най-добре да се поставим на тяхно място и да мислим като тях. Ние знаем, че всеки внимателен подход е от голяма важност към достигането до крайната цел.

Кои са положителните страни на PPC рекламата?

Предимствата на платените кампании в Google и Facebook редица. Ето и най-важните сред тях:

  • Таргетиране по определени думи и фрази, които могат да бъдат управлявани и модифицирани по всяко време, съобразно възникнали промени и съображения на рекламиращия бизнес.
  • Таргетиране по местонахождения и насочване на рекламата по вашите изисквания, за да може тя да достигне до желаната аудитория.
  • Видими резултати и ефективна реклама, без нуждата от огромен рекламен бюджет.
  • Възможността за водене на ежедневни статистики

Ако искате да реализирате приходи от онлайн продажби, трябва да сте готови да инвестирате в PPC кампании. В тази връзка, трябва да сте запознати с два основни показателя, които се използват за планирането, изпълнението и оценката на една РРС кампания:

Cost Per Click (CPC) – това е цената, която сте готови да дадете за клик и според която Google преценя дали да ви даде предимство пред рекламите на вашите конкуренти.

Click Through Rates (CTR) – този коефициент показва степента на кликвания и посещения на вашия сайт чрез платената реклама. Той ни помага да отчетем процента конверсии от посещения в продажби и да направим обобщен анализ на цялостното представяне на платената кампания.

Има ли разлика между РРС реклама и SEO?

Да! SEO оптимизацията (Search Engine Optimization) е процес, свързан с генерирането на органичен трафик към вашият уебсайт. Т.е. този, за който не сте платили и чрез който по естествен път (чрез онлайн съдържание, външни връзки и препратки от социалните мрежи, например) вашите онлайн посетители за достигнали до уебсайта ви.

PPC (Pay-Per-Click) кампаниите пък са точно обратното – всяко генерирано кликване върху линка е заплатено и направлявано. Много по-вероятно е PPC рекламите да излязат над органичните резултати в Google.

А има ли нещо общо между тях?

Да! Общото между PPC и SEO, е че са част от т.нар. Search Engine Marketing (преведено буквално „Маркетинг в търсачките“) или за по-накратко SEM. Важното и при PPC, и при SEO, че трябва да бъде отделено време за правилното планиране и организиране, защото вашият бизнес не е единственият, който е онлайн. Вашите конкуренти също са в мрежата.

Защо услугите на Tendrik ще са ви от полза?

Качественото управление на PPC рекламните кампании чрез Google AdWords и Facebook Ads, ще дадат силно отражение върху онлайн позиционирането на вашия уебсайт чрез спечелен трафик към него. Видимостта му в търсачките е трудна, особено когато онлайн маркетингът бележи исторически бум и развитие. За поддържането на една платена онлайн рекламна кампания се изисква постоянство, а данните, които биват генерирани, трябва да бъдат анализирани внимателно.

За да бъде вашата PPC кампания успешна, ние ви предлагаме професионално и навременно консултиране. След определянето на вашите ключови думи, фрази и промоционален текст, нашият екип ще ви помогне в изпълнението и управлението на вашите Google AdWords и Facebook Ads кампании, за постигането на така желаните отлични резултати. С нашия професионализъм и опит, ще успеете да достигнете до точните потенциални клиенти. С правилното таргетиране и рекламиране, заедно ще повишим вашите онлайн продажби!


Ако имате интерес изпратете запитване чрез нашата форма за контакти
Изпрати запитване