С постоянно нарастващите онлайн възможности става все по-належащо всеки бизнес да разработи и изпълни своя дигитална маркетинг стратегия, която да бъде интегрирана към основната фирмена дейност и да даде основа за всички ключови онлайн маркетингови дейности.

Какво представлява дигиталния маркетинг?

Дигиталният маркетинг е обвързан с всичките онлайн усилия на един бизнес да изгради пълноценни и дългосрочни взаимоотношения със своите целеви клиенти. Това става с помощта на дигиталните промо канали като уебсайтове, социални медии, търсачки, имейли и др.

Защо ви е нужна дигитална маркетинг стратегия?

Изграждането на дигитална маркетинг стратегия означава създаване на цялостна концепция за това къде искате да се намира вашия бизнес в момент от бъдещето, подкрепен с поставени цели и точен, подробен план, който ще ви помогне да ги постигнете и ще ви позволи да отчетете постигнатите резултати в реално време.

При дигиталния маркетинг може да се измери възвръщаемостта на инвестицията за почти всеки аспект на маркетинговите усилия. Ефективната дигитална стратегия помага във вземането на правилните решения за постигането на бизнес успехи в интернет. С изготвянето на такава стратегия, вашата фирма ще се сдобие с рамка, която ще даде логическа последователност, включвайки всички основни дейности нужни за развитието на онлайн пазара ви.

Какви са ползите от наличието на дигитална маркетинг стратегия

  • Ще разберете по-добре своите онлайн клиенти
    Динамиката, която познавате на физическия си магазин е съвсем различна от тази, която съществува на онлайн пазара. Подготвяйки своята дигитална маркетинг стратегия, вие ще се запознаете по-подробно с възможностите, които дигиталния маркетинг ви предлага, ще опознаете по-добре своите конкуренти и ще разграничите различните типове профили на своите целеви потребители.
  • Ще създадете качествено онлайн съдържание
    Качественото онлайн съдържание ще насърчи още повече вашите потенциални клиенти да забележат вашия бранд и вашия продукт. Създавайки качествено съдържание, реномето на вашата фирма се издига и това би повишило доверието на потребителите към вашата марка, защото добавената стойност, която то предава на вашите читатели, се цени изключително много от всеки потребител.
  • Ще бъдете актуални
    Интернет е неизменна част от нашето ежедневие. Факт е, че бизнесите, които използват онлайн канали за промоция стигат до по-голяма аудитория и следователно до повече потенциални клиенти. В този ред на мисли – ако сте актуални на онлайн пазара, ще бъдете актуални сред потребителите си, което повишило и вашите продажби.

Какво ще ви предложи Tendrik?

Точките, които покрива нашият екип, при създаването на дигитална маркетинг стратегия за вашият бизнес са:

  • Планиране
    Нашият екип ще проучи и анализира цялостно наличната информация за пазара и въз основа на същия анализ ще изготвим предложения за онлайн активностите, които са най-подходящи за всеки бизнес. Планирането може да се осъществи в два варианта – краткосрочно или дългосрочно.
  • Целеполагане
    За да бъде успешна дигиталната маркетинг стратегия, трябва да се поставят ясни и конкретни цели. Ще създадем целите заедно с вас, за да отговарят изцяло на вашите изисквания и на конкретните особености на бизнеса ви.
  • Формиране на дигитален маркетинг микс
    Тук ще конкретизираме какви продукти, как и къде имате възможност да продавате, както и начините по които ще бъдат промотирани продуктовите оферти – за да може това, което предлагате да отговаря на нуждите на вашите клиенти.
  • Изпълнение
    След като планираме и конкретизираме абсолютно всеки аспект по стратегията, следва да я изпълним. Нашият екип внимателно ще следи дали всичко върви по план и в рамките на изготвената стратегия.
  • Мониторинг
    След края на изпълнението на маркетинговата дигитална стратегия, след всичкото планиране, целеполагане и изпълнение, идва моментът, в който трябва да се анализират постигнатите резултати. Въз основа на анализа се изготвя статистка, която ще помогне за бъдещи стратегии.

Създаването на дигитална маркетинг стратегия трябва да се извърши с помощта на професионалисти в сферата на дигиталния маркетинг. Но процесът не би могъл да бъде успешен без ваша помощ. Вашите знания относно вашата пазарната ниша, фирмената ви история и особеностите на вашите клиенти са ключови в работата ни. Те са основата, върху която ще бъде изготвена стратегията. Работата ни заедно ще спомогне за развитието на вашия дигитален маркетинг, което на свой ред ще ангажира вашата аудитория и ще донесе така желаните резултати.


Ако имате нужда от изграждане на дигитална маркетинг стратегия, не се колебайте да се свържете с нас!
Пишете ни